+421 (0)944 600 347

Tipy pre váš web na získanie potenciálnych zákazníkov

Čo spôsobuje konverzie na webovej stránke? Odpoveď je jednoduchá, ak máte na pamäti pár kľúčových prvkov:

Všetky tieto prvky spolu vytvárajú vynikajúcu užívateľskú skúsenosť, ktorá pomáha maximalizovať návštevnosť a získanie potenciálnych zákazníkov.

Hoci sú všetky vyššie spomenuté prvky dôležité, obsah webovej stránky je to, čo ponúkne užívateľom informácie, ktoré hľadajú a pritiahne potenciálnych zákazníkov, akonáhle je užívateľ na vašom webe.

Či už ste správcom obchodného majetku alebo vlastníte lokálnu tlačiarenskú spoločnosť, existuje niekoľko základných obsahových prvkov, ktoré sa vzťahujú na všetky webové stránky, ktoré dúfajú v získanie nových zákazníkov.

Osem obsahových princípov pre každý web

1. Výzvy na akciu (call-to-actions)

Boli by ste prekvapený, keby ste vedeli koľko webových stránok neobsahuje tento prvok. Čím menej tlačidiel musí užívateľ kliknúť na vykonanie akcie, tým pravdepodobnejšie je, že to urobí.

Tým, že budete mať na stránke relevantné tlačidlá s výzvou na vykonanie akcie, sa zvyšuje vaša šanca, že užívateľ vykoná akciu, ktorú od neho chcete. Príkladmi niektorých výziev sú ‘Registrujte sa,’ ‘Objednaj’ alebo ‘Napíšte nám’. Dôkladné vytvorenie a umiestnenie takýchto “call to actions” na vašej webovej stránke zvýši “online leads”, keďže usmernia užívateľov tým správnym smerom.

2. Referencie alebo odporúčania

Preukážte svoju dôveryhodnosť prostredníctvom referencií. Používatelia skôr dôverujú a využívajú spoločnosť s výbornými referenciami.

Podobne, aj poukázanie na akúkoľvek akreditáciu, priemyselnú kvalifikáciu alebo obchodné ocenenie, ktoré vlastníte, je ďalším skvelým spôsobom, ako si budovať dôveru. Príkladom môže byť certifikácia ISO.

3. Štúdie alebo portfólio

Užívatelia chcú často vidieť ukážky vašej predchádzajúcej práce, predtým, než sa rozhodnú využiť svoje služby. Prípadové štúdie umožňujú spoločnostiam, aby sústredene predviedli svoje najlepšie práce potenciálnym novým klientom. Prípadové štúdie sú najúčinnejšie vtedy, keď zahŕňajú aj kvalitné fotografie a podrobný text.

4. Cena

Najčastejšie chcú používatelia vedieť len jednu vec – cenu! Ak neuvádzate žiadne ceny, užívatelia radšej navštívia webovú stránku konkurenta, kde budú mať možnosť si ihneď zistiť cenu.

Pre niektoré spoločnosti však môže byť ťažké zobraziť náklady, a to najmä vtedy, ak poskytujete zákazkové služby. Medzi riešenia by mohlo patriť vymenovanie cien “od” alebo zdôraznenie, že poskytujete rýchle cenové ponuky. Na internete, používatelia chcú vidieť cenu a chcú to hneď.

5. Vylepšené kontaktné údaje

Ak chcete pritiahnuť viac zákazníkov, kontaktné údaje sú nevyhnutné. Tak ako na vašu kontaktnú stránku, by ste mali pravdepodobne zvážiť pridanie kontaktných údajov do hlavičky a pätičky webovej stránky, aby ich používatelia mohli nájsť na každej stránke. Na niektorých stránkach ich môžete dokonca pridať do textu, napríklad na konci príspevku v novinkách.

6. Kvalitné fotografie & grafika

Všetci sme videli webové stránky, ktoré sa hemžia zakúpenými fotografiami a často využívanými ikonami. Kedykoľvek je to možné, skúste použiť skutočné fotografie z vášho podnikania a vašich produktov / služieb. Tie pridajú vašej webovej stránke na hodnote a pomôžu vykresliť vašu spoločnosť ako skutočný podnik.

7. Informácie o vašej spoločnosti

Nepretržitou témou v týchto tipoch pre obsah je dôveryhodnosť. Internet je miesto, kde môžu podniky ľahko zamaskovať to, kým v skutočnosti sú. K odlíšeniu sa od konkurencie by vám mohlo pomôcť to, ak by ste mali pútavú sekciu ‘O nás’, ktorá poskytuje užívateľom informácie o tom, kto ste a čo robíte. Užívatelia si skôr vyberú firmu, o ktorej majú pocit, že jej môžu dôverovať. Poskytnutie informácií o vašej spoločnosti a tíme, je tým najlepším spôsobom, ako to urobiť.

Info, ktoré treba zahrnúť do sekcie ‘O nás’:

  • Ako dlho už pôsobí vaša spoločnosť
  • Aké význačné ocenenia ste získali
  • Kde spoločnosť sídli
  • Profily vášho tímu alebo výkonnej rady

8. Jedinečný predajný prvok

Niekoľkými kliknutiami môže užívateľ ľahko nájsť web konkurenta. Je preto dôležité propagovať jedinečný predajný prvok vašej firmy, naprieč celou webovou stránkou, aby ste dali užívateľovi na vedomie, prečo by mal využiť služby vašej spoločnosti, a nie inej. Pokúste sa vyjadriť v čom je vaša firma alebo produkt/služba odlišná od vašej konkurencie, a to aj priamo prostredníctvom nápaditých nadpisov a ikon, aby ste užívateľom okamžite vykreslili tieto kľúčové myšlienky. Ihneď to používateľov upúta a možno ich to udrží na vašej webovej stránke dlhšie.

Pri plánovaní nového webu alebo aktualizovaní existujúcej webovej stránky, majte vždy na mysli užívateľa. Poskytnutie obsahu, ktorý dodáva užívateľom kvalitné informácie, pomôže vybudovať dôveru vo vašu spoločnosť a môže skutočne zvýšiť mieru konverzie na vašej webovej stránke.

Leave A Comment